1 |
1035-CNF |
۲ جستاری در مولفه های تاثیرگذار کارورزی و رشد حرفه ای دانشجومعلمان رشته زبان و ادبیات فارسی |
ژیلا ده بزرگی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1078-CNF |
«ریشهیابی انتساب های نادرست در ادبیات فارسی» |
امیرحسین جلیلیان، محمد فضلی، حسن شاهمرادی |
پذیرفته شده |
3 |
1101-CNF (R1) |
«لنترانی» در نگاه مفسران و بازتاب آن در شعر فارسی (با تاکید بر دیوانهای عطار، خواجو، حافظ و مثنوی مولوی) |
صادق ارشی |
پذیرفته شده |
4 |
1071-CNF (R2) |
آسیب شناسی آموزش متون نثر ادبی در دوره کارشناسی |
ایوب آچاک، شمسیه میرزایی |
پذیرفته شده |
5 |
1221-CNF (R1) |
آموزش زبان فارسی ابتدایی در محیط تعاملی چند رسانهای مبتنی بر بنسازه برخط |
حمید احمدی هدایت، سالار علیمددی |
پذیرفته شده |
6 |
1100-CNF |
اثرگذاری «گنج حکمت» کتابهای فارسی دوره دوم متوسطه بر تربیت دانشآموزان |
محمدرضا پاشایی، هادی دهقانی یزدلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1046-CNF (R1) |
اختلال در نوشتن املاء به دلیل ضعف حافظه شنیداری |
غلامرضا هاتفی اردکانی، فضل الله رضایی اردانی، منیره سادات خالقیه |
پذیرفته شده |
8 |
1148-CNF |
ادبیات عامه و جایگاه آن در کتب فارسی دورهی متوسطه( اول و دوم) |
نگین سادات مرعشی، مینو مختاری فر |
پذیرفته شده |
9 |
1053-CNF (R1) |
ارزشیابی تکوینی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش درس فارسی دوره ابتدایی |
ادریس بیداری، مجید کهرازهی، صادق قلندرزهی |
پذیرفته شده |
10 |
1188-CNF (R1) |
ارزیابی میزان اثر بخشی طرح مدرسۀ خوانا در مدارس دورۀ دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری |
اصغر شهبازی |
پذیرفته شده |
11 |
1168-CNF |
انشا(نگارش خلاق) را دریابیم |
علی ابراهیمی نیا |
پذیرفته شده |
12 |
1017-CNF (R1) |
بازنمایی مصادیق حقوق شهروندی در کتب درسی ادبیات فارسی مقطع متوسطه (دورۀ اوّل) |
شیرزاد طایفی، محمّد شیخالاسلامی |
پذیرفته شده |
13 |
1187-CNF (R2) |
بررسی « تشبیه » در اشعار و متون درسی؛ مطالعه موردی، کتاب های فارسی دوره متوسطه اول |
سوسن فتوحی تکانتپه، سمیرا تکبند، مریم جعفری، زهرا اسداللهی |
پذیرفته شده |
14 |
1103-CNF |
بررسی «کنش گفتاری» متون فارسی هفتم بر اساس نظریة آستین و سرل |
راضیه اسماعیل زاده، عبدالرضا فتاحی دهکردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1059-CNF (R1) |
بررسی الگوها و عوامل اثربخش در بکارگیری رویکرد یادگیری مشارکتی در درس نگارش؛ یک مطالعۀ مروری |
جواد عبدیائی، محمدرضا کرامتی |
پذیرفته شده |
16 |
1181-CNF (R1) |
بررسی انسجام متون فارسی دورۀ متوسطۀ اول براساس الگوی هالیدی و حسن |
آرزو امیری، عبدالرضا فتاحی دهکردی |
پذیرفته شده |
17 |
1149-CNF |
بررسی تأثیر فضای مجازی بر آموزش زبان و ادبیات فارسی به دانشآموزان دوزبانه و گویشوران محلی 1 |
فریبا آهنگ هفشجانی |
پذیرفته شده |
18 |
1142-CNF (R1) |
بررسی تطبیقی ساحت تربیتی علمی و فناوری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و بوستان سعدی |
محسن رضایی، موسی پرنیان |
پذیرفته شده |
19 |
1125-CNF (R1) |
بررسی جایگاه سیاستگذاری و ارزشیابی در درس ادبیات کودک رشته آموزش ابتدایی و ضرورت آموزش آن به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان |
ابوالفضل مرادی (رستا). |
پذیرفته شده |
20 |
1189-CNF |
بررسی جایگاه و نحوه عملکرد گفتمان ادب فارسی در کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی ویژه پسران |
جعفر فسائی، علی بلاغی اینالو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1153-CNF |
بررسی ساحت تربیت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش در بوستان سعدی |
محسن رضایی، موسی پرنیان |
پذیرفته شده |
22 |
1034-CNF (R1) |
بررسی سبکهای ادبی در کتاب نونگاشت فارسی 2 متوسّطۀ دوّم |
کریم فدایی ده چشمه، علی بازوند |
پذیرفته شده |
23 |
1097-CNF |
بررسی کتاب فارسی کاربردی: کتاب درسی مقدماتی زبان و فرهنگ |
نفیسه رئیسی مبارکه |
پذیرفته شده |
24 |
1136-CNF |
بررسی ملاکها و معیارهای اندازهگیری صلاحیتهای زبانی و ادبی در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
حیدر قمری |
پذیرفته شده |
25 |
1129-CNF |
بررسی مهارت خواندن درکتابهای فارسی بخوانیم دوره ابتدایی بر اساس مدل نیل اندرسون |
فرشته سراج، ریحانه فاطمی نژاد |
پذیرفته شده |
26 |
1019-CNF (R1) |
بررسی مهارت خواندن در کودکان دبستانی یک زبانه و دو زبانه |
مریم شاهرخی شهرکی |
پذیرفته شده |
27 |
1024-CNF |
بررسی مولفههای روانشناسی شفقت گلیبرت در غزلیات حافظ |
محمدجواد سلطانی منش |
پذیرفته شده |
28 |
1040-CNF (R1) |
بهبود مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان کلاس ششم با تکیه بر نظریه طرحواره |
مهدی طاهری اصل |
پذیرفته شده |
29 |
1202-CNF (R2) |
پیشنهاد الگوبرداری کتابهای درسی فارسی دورۀ متوسطه اول و دوم از سادهگویی اشعار سبک خراسانی با نگاهی به نظریۀ «عقلانیت» |
حسین حسن رضایی |
پذیرفته شده |
30 |
1164-CNF (R1) |
پیوند وزن با قالبهای غزل و قصیده در شعر فارسی |
علی اکبر کمالی نهاد، زهرا عالی بسطام |
پذیرفته شده |
31 |
1014-CNF (R1) |
تأثیر آموزش سماعی نسبت به آموزش سنتی بر یادگیری وزن عروضی در پایۀ یازدهم |
امین بنی طالبی دهکردی، فرزانه تقی پور |
پذیرفته شده |
32 |
1102-CNF |
تاثیر منبع کنترل بر نا توانی خواندن |
پروین فرج زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1094-CNF (R1) |
تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم از منظر تربیت چندساحتی |
نازنین آتش دهقان، علی شیروانی شیری |
پذیرفته شده |
34 |
1074-CNF (R2) |
تحلیل فعالیت های کتاب فارسی پایۀ ششم از نظر تأمین اهداف زبانی و فرازبانی برنامۀ درسی |
علی اکبر کمالی نهاد، مهدی دامنگیر |
پذیرفته شده |
35 |
1213-CNF (R2) |
تحلیل گفتمانی روان خوانی کتاب فارسی پایة دهم |
علی بازوند، مریم السادات نبوی بادی |
پذیرفته شده |
36 |
1036-CNF |
تحلیل محتوای حکایتهای فارسی هفتم براساس نظریۀ تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف |
شهناز ولی پور، مریم جابری، علی بازوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1080-CNF |
تحلیل محتوای سؤالات کتابهای فارسی( هفتم ،هشتم ،نهم ) متوسطه اول بر اساس حیطۀ شناختی به لؤم |
الهام کاویانی |
پذیرفته شده |
38 |
1055-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب علوم و فنون ادبی پایه دهم(جدید التالیف) براساس رویکرد ویلیام رومی |
محمد علی پور، پروین دارجی، زینب رحیمی، زهرا کامران، فرشته گلسرخی |
پذیرفته شده |
39 |
1063-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی |
صدیقه فرخمهر، ملیحه یونسی |
پذیرفته شده |
40 |
1194-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم دبستان از منظر توجه به تفکر انتقادی |
بهار آب روشن، نیلوفر حسن زاده شهرکی |
پذیرفته شده |
41 |
1039-CNF (R4) |
تحلیل محتوای میزان اثرگذاری برنامۀ درسی پنهان بر تحقق ساحتهای «سند تحول بنیادین» در کتب فارسی متوسطه اول |
نوراله کیانی، زهرا بهرامی |
پذیرفته شده |
42 |
1089-CNF (R1) |
تعلیم و تربیت معنوی در پرتو آموزه های عرفان عطار و مولانا |
ایوب آچاک، مسعود ناروئی |
پذیرفته شده |
43 |
1005-CNF |
چگونه توانستیم به کمک خلاقیت، بی علاقگی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی نهم مدرسه شهید میراب تفت را بهبود ببخشیم؟ |
فضل الله رضایی اردانی، غلامرضا هاتفی اردکانی، مجید ظهوری زاده |
پذیرفته شده |
44 |
1180-CNF (R1) |
خوانشپذیری فارسی هفتم دورۀ اول متوسطه بر اساس شاخص خوانایی «کلوز» |
ادریس بیداری، کمال مرادی، امیر صفری، بختیار شریفی |
پذیرفته شده |
45 |
1045-CNF (R1) |
درمان و بهبودی اختلال یادگیری در املای دانشآموزان مقطع ابتدایی |
غلامرضا هاتفی اردکانی، فضل الله رضایی اردانی، ملیحه غلامی چهار پرگار |
پذیرفته شده |
46 |
1060-CNF |
رابطه ی بین صلاحیت های حرفه ای معلمان ادبیات و پیشرفت تحصیلی درس ادبیات فارسی دانشآموزان پسر متوسطه اول شهر الیگودرز |
سیاوش مسعودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
47 |
1155-CNF |
روایت پژوهی تجربیات زیستۀ دبیران فارسی متوسطۀ اول در زمینۀ فرصتها و محدودیتهای آموزش مجازی |
شهناز ولیپور هفشجانی، شیما کاظمیان پور |
پذیرفته شده |
48 |
1111-CNF (R1) |
سیمای ادبیات انقلاب اسلامی ایران درآینۀکتب فارسی متوسطه دوم |
نوراله کیانی، زهرا بهرامی، فاطمه قنبری امام قیسی |
پذیرفته شده |
49 |
1211-CNF (R1) |
شیوههای تقویت انشا نویسی در دوره ابتدایی |
مریم الهی زاده، علی افراخته |
پذیرفته شده |
50 |
1022-CNF |
طراحی آموزشی دروس زبان و ادبیات فارسی |
اصغر شهبازی، زهره پارسیان، اصغر شهبازی |
پذیرفته شده |
51 |
1152-CNF |
عنوان: نقد و بررسی و تحلیل کتاب علوم و فنون ادبی پایه یازدهم فایل پی دی اف ، داوری. |
محمود رضا باقری |
پذیرفته شده |
52 |
1209-CNF (R2) |
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش زبان و ادبیات فارسی با تکیه بر پرپلکسیتی (perplexity) |
مرتضی قاسمی |
پذیرفته شده |
53 |
1131-CNF |
کارکرد ادبیات تعلیمی در شعر واعظ قزوینی |
علی اکبر کمالی نهاد، لیلا بابایی |
پذیرفته شده |
54 |
1066-CNF |
کارکرد و نقش نمادهای رایج کتب فارسی دوره دوم متوسطه در یادگیری محتوای آموزشی و تربیتی |
حمزه محمدی ده چشمه، نیکتا خلیلی مقدم |
پذیرفته شده |
55 |
1043-CNF (R2) |
کارورزی، چالشها و فرصتها در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی |
مژگان جهاندارملک آبادی |
پذیرفته شده |
56 |
1069-CNF (R2) |
کلیشههایجنسیتی در کتب فارسی متوسطه دوم و بازتاب آن در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
نرجس سآلاروند، ساناز ایسپره |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
57 |
1082-CNF (R4) |
گزارش اقدام پژوهی پیرامون اثرات تقویت به مثابه روشی در رفع درماندگی آموخته شده درس املا |
بهنام یاسمی، فرشته حاتمی زرنه |
پذیرفته شده |
58 |
1165-CNF (R1) |
لزوم بازگشت درس نگارش علمی به برنامة درسی دانشگاه فرهنگیان، همراه با پیشنهادهایی در زمینة بازنگری در سرفصلها و شیوة تدریس (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان) |
سمیه رضایی، نواز الله فرهادی |
پذیرفته شده |
59 |
1033-CNF (R3) |
مبانی و علل اربعه مؤثّر یا بازدارنده در آموزش ادبیات |
احمدرضا بسیج |
پذیرفته شده مشروط |
60 |
1098-CNF (R1) |
مشکلات بازگردانی اشعار کتب فارسی دورۀ دوم متوسطه به نثر ساده |
زهره احمدی پور اناری، پروین سالاری چینه، محبوبه احمدی برهان آبادی |
پذیرفته شده |
61 |
1115-CNF (R1) |
نقد و بررسی کتاب علوم و فنون ادبی |
معصومه قاسمی |
پذیرفته شده |
62 |
1156-CNF |
نقد و بررسی کنش گفتاری کتاب فارسی دهم متوسطه |
علی ربیعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
63 |
1112-CNF |
نقد و تحلیل نقش نمود دستوری، واژگانی و «متنی» در آموزش فعل امر و امر مستمر |
محمد پاک نهاد، علی نجفی |
پذیرفته شده |
64 |
1166-CNF |
نقش و جایگاه بافت در آموزش و انتقال محتوا در ادبیات کودک |
بهاره فضلی درزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
65 |
1062-CNF (R1) |
نگاه جامعه شناختی به جنسیت در کتاب فارسی پایه ششم ابتدایی |
پرستو الهامی، فاطمه خضوعی |
پذیرفته شده مشروط |